Hrajeme.cz

Micro Monsters

Originální název:
Micro Monsters
Rok vydání:
2012
Počet hráčů:
2 až 4
Věk:
Hra je určena hlavně pro děti. Mohou jí hrát ale také dospělí mezi sebou a přitom se dobře pobavit.
Doba hraní:
Krátká hra do 20 minut
Doporučení rodiny:
Není známo nebo nedokážeme zařadit.
Doporučení hráče:
Není známo nebo nedokážeme zařadit.

Kategorie:

Popis

Znáte blechy? tak toto je hra, která jejich mechanismus využívá. Snažte se pomocí šikovnosti a taktiky vyřadit soupeřova monstra ze hry a zavřít jejich dimensionální bránu.

Další informace

Míra náhody

Počet hráčů

Věk hráčů

Doba hraní

Počeštění

Rok vydání

Míra interakce

Míra složitosti

Míra humoru

Doporučení rodiny

Doporučení hráče

Výrobci

,

Autoři

,

– BoardGameGeek

Recenze

  1. Pamir

    Staňte se prapodivnými miniaturními příšerkami na planetě Ares a braňte vstupní bránu svého národa. Na planetě Ares jsou celkem čtyři národy, které spolu neustále svádějí souboje. Červený národ Turboželvy, zelený Autogátoři, žlutý Medveďáci a modrý Rybouni. Kromě obrany vlastní brány musíte také útočit na ostatní brány národů a snažit se je dobýt. Jestli chcete zvítězit, musíte zůstat poslední, a tím přebrat nadvládu nad všemi národy. Tak hurá do boje…

    Příprava

    Po otevření krabice na vás čeká trošku práce, než začnete hrát samotnou hru. Je tedy potřeba všechny plastové žetonky a kostky polepit nádhernýma příšerkama. Dále vyloupat kartonové části. Na všechny komponenty je v krabici šikovný pořadač.

    Na začátku hry si každý hráč vezme komponenty pro jeden národ – 8 žetonů bytostí, 1 vystřelovač a 1 bránu. Dále si vezme žetony energie dle toho, jak dlouhou hru chcete hrát. Může si vzít 1, 2 a nebo 3 žetony. Umístí svoji bránu před sebe na stůl nepoškozenou stranou. Svoje příšerky rozestavíte kolem brány asi 15 cm od ní. Ostatní žetony si položíte vedle sebe.

    Průběh, zvláštní schopnosti a ukončení hry

    Hru začíná nejmladší hráč. Hra se hraje v kolech dokud není znám vítěz. Hráč na začátku svého tahu hodí kostkou. Vyhodnotí symbol na kostce. Pokud padne příšerka, tak pomocí vystřelovače pohybuje s příšerkou. V případě že není k dispozici příšerka, která padla na kostce, vynerte si libovolnou příšerku a pohněte se s ní. Když padne symbol zvláštní schopnosti, tak jej zahraje dle pravidel příslušného národa.

    • Turboželvy – vyberte si svoji libovolnou příšerku a pohne s ní. Na ni potom umístěte speciální žeton ohně. Tímto je příšerka chráněna proti zneškodnění spoluhráčem do vašeho příštího tahu.
    • Autogátoři – vyberte si svoje dvě libovolné příšerky a pohněte s nimi.
    • Medveďáci – vybete si svoji libovolnou příšerku a pohne s ní. Po té umístěte speciální žeton pasti na libovolnou soupeřovu příšerku. Tímto má označená příšerka zákaz pohybu.
    • Rybouni – vyberte si jednu svoji příšerku a pohněte s ní dvakrát.

    Po pohybu s příšerkou vyhodnoťte situaci. Pokud příšerka dopadne na soupeřovu příšerku, je tímto soupeřova příšerka zničena. Je tedy okamžitě odstraněna ze hry. Je jedno, jak velká část je překrytá. Pokud padne příšerka na bránu, odstraňte ze hry jeden žeton energie. V případě že jsou odstraněny všechny žetony energie, brána je nenávratně zničená. Brána se otočí. Hráč tedy končí a odstraní všechny svoje komponenty ze stolu. Opět nezáleží na tom, jak velká část příšerky zakrývá bránu.

    Hra končí ve chvíli, kdy zůstal jeden hráč s nepoškozenou bránou. Ten se stává vítězem.

    Závěr

    Je to rychlá hra s jednoduchými pravidly. Jedná se o dovednostní hru. V podstatě jsou to pěkně propracované blechy. Tím, že je hra obohacena o brány, speciální schopnosti národů a druhy příšerek (pro pořádek jim říkame – mamča taťka a mimo), dostává hra ten správný adrenalin. Navíc je pro děti hra s roztomilými potvůrkami lákavější. Děti rády mění každou hru národy. Proto je hraní jen tak neomrzí. Hru tímto mohu doporučit dětem již od 4 let. Dospělí se rozhodně nebudou u této hry s dětmi nudit. Je neuvěřitelné, jak se děti rychle naučí pohyb s příšerkami. U nás sklidila obrovský úspěch… Proto dávám 5 hvězd.

Přidat recenzi